Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 14 października 2011

Czy ktoś przeprasza(ł), że żyje?

Ja jeszcze niedawno przepraszałam, że żyję ..... :)

Lubię słuchać jak Edyta Geppert przeprasza .....


Czy teraz przepraszam?
Oczywiście, że przepraszam ......
Przepraszam ale tylko wtedy gdy narozrabiam .......
A za to, że żyję nie mam zamiaru nikogo przepraszać ..... zmądrzałam w tym temacie:)


Miłego weekendu życzę ...

Jestem chwilowo ,,wyłączona z normalnego życia,, ...... dalej plplplplplplplplplplplpl na tapecie:)

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię słuchać Edyty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Od zawsze lubię Edytę G. I nie przepraszam za to że żyję:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...