Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 23 października 2011

A ja dalej w ,,kulkach,, ......

  ..... nareszcie idzie dobrze ..... .
Chyba poszukam jakiegoś dobrego psychologa, który wyleczy mnie z niskiego poczucia wartości (wbijanego mi od najwcześniejszych lat)  ....... to nie żart, sprawa jest poważna:):):)


Idę dalej kulki dziergać  ........ 
.......... czas ucieka ........

Miłej niedzieli:)

8 komentarzy:

  1. Dasz radę, trzymam kciuki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam o tym nie tak dawno na blogu,mam podobny problem.Jak źle się z tym czujesz nie ma co się wystrzegać czyjejś fachowej pomocy.Ja bym chciała,ale zwyczajnie obowiązki i czas mi nie pozwalają.A po za tym głupio byłoby prosić rodziców aby przypilnowali dzieci i tłumaczyć im po co idę do tego lekarza.Przecież prawdy nie mogłabym powiedzieć,a kłamać nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu, dziękuję:) ..... na razie chwila oddechu po skończeniu trudniejszej części a jutro dalej kuleczek dzierganie.
    Spokojnej nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, z niskim poczuciem wartości ma problem więcej osób niż podają statystyki. Wcale nie jest głupio prosić o przypilnowanie dzieci a tłumaczyć się przecież nie musisz - nie trzeba wcale kłamać nie mówiąc prawdy. Jeżeli chcesz skorzystać z fachowej pomocy znajdź po prostu na to czas.
    Jestem ciągle pod wrażeniem ,,Pana Dyni,,. Czasem do Ciebie wpadam by na niego sobie popatrzeć. Piękne rzeczy tworzysz!!!
    Spokojnej nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyleczyc mozesz sie tylko ty sama,znam i doskonale rozumiem Twoj bol

    OdpowiedzUsuń
  6. Lewym.OK, masz rację, że pomóc możemy sobie tylko my sami ... czasem potrzebne jest wsparcie z zewnątrz ale decyzje do nas należą ..... dziękuję ...
    Miłego dnia całego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ja to znam :D Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na candy o tu->http://mariolka1986.blogspot.com/2011/11/po-prostucandy-pachnace.html
    i do mnie oczywiście :D
    pozdrawiam Chabrowa_Panienka

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...