Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

sobota, 26 listopada 2011

Najpierw przyjemność ....

Zanim napiszę o kilku przykrych i nieprzykrych sprawach, które łączy głupota ludzka wkleję na poprawę humoru Waszego i mojego bajeczkę, którą wczoraj odkryłam (wczoraj był Dzień Misia). 
Filmików z tym wyjątkowym duetem jest kilkanaście ... zapraszam:)


Zajawki przykrych spraw - 1.sprawa wyjątkowo uzdolnionego 9-ciolatka, któremu dorośli podcinają skrzydła
                                                  2.sprawa należności za moje ,,kulkowanie,,
nieprzykra sprawa bo mnie bawi to zawieszenie tymczasowe na pewnym forum (ewidentnie przeszkadzam 1 (jednej) osobie :)




Zapraszam do Kubusia ... odebrane zostało zwrócone:)

6 komentarzy:

  1. niesamowita sprawa,podlosc,zawisc ...cos okropnego,szkoda tego chlopca...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie napiszę nic bo byłyby to same przekleństwa !!!
    Co za podłość !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Tylko spokój może nas uratować,, jak to mówią:)
    Jest też takie powiedzenie ,,Prawdziwa cnota obroni się sama,,.
    Kuba ma nasze wsparcie i poparcie ... 9-cio letni chłopak jest wyjątkowo uzdolniony! Za swoją pasję tworzenia dostaje po głowie!!! Taka mała, słodka czapeczka wywołała burzę. Czy aby na pewno o kapelusik czarownicy chodziło?!
    Na razie tyle napiszę ...... reszta w następnym poście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Danus
    Ale smutna sprawa z Kubusiem,szkoda,ze ludzie potrafia byc tak nie zyczliwi i zawistni.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuba juz jest i szaleje ze wspaniałymi pracami..pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że oddali Kubusiowi blog ... gdyby ktoś chciał do niego zajrzeć to teraz jest kursik domku:)
    I po co to wszystko było? I po co to pouczanie/narzucanie swoich poglądów dziecku, które ma pasję tworzenia (czapeczka wiedźmy jest świetna!!!) A jeżeli chodzi o regulamin to wystarczyło porozmawiać z Mamą Kuby by ,,wzięła,, ten blog na siebie a nie karać zdolnego chłopca .... .
    Kuba przeżył to bardzo, mnie ta sytuacja trochę rozbiła (moja odrobina talentu, którą miałam została zmarnowana bo nie miałam takiego szczęścia jak Kuba - ma wsparcie swojej Mamy).
    Życzę Kubusiowi powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...