Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 22 listopada 2011

Polskie prezenty na Święta - APEL

Popieram całą sobą więc przekazuję dalej ten APEL

Zdecydujmy się na kupno prezentów Bożonarodzeniowych od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć szczęśliwe Boże Narodzenie.


*********************************************************
,,Sukienka ślubna,, już oddana, temat zamknięty!!!
Wróciłam do ,,żywych i do normalności,,. 
Muszę przemyśleć post o tym projekcie i o tym co przeżyłam dziergając te krzywizny i te cholerne kulki, które dręczyły mnie nawet w snach.


5 komentarzy:

  1. Witaj :-)
    Przekażę ten apel na obu swoich blogach i na facebooku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cenne uwagi. Nigdy o tym nie myślałam w taki sposób...

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram, ewentualnie sama coś wydziergam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danuśka cieszę się, że już wszystko u Ciebie dobrze!!! Skarbie popiera ten pomysł całym sercem, już o tym czytałam i widzę, że akcja się rozszerza, to bardzo dobrze!!!!! Pozdrawiam Cię cieplutko, buziak!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...