Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 1 listopada 2011

Śpieszmy się .....


Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
zostaną po nich buty i telefon głuchy
tylko co nieważne jak krowa się wlecze 
najważniejsze tak prędkie że nagle się staje 
potem cisza normalna więc całkiem nieznośna 
jak czystość urodzona najprościej z rozpaczy
kiedy myślimy o kimś zostając bez niego 

Nie bądź pewny że czas masz bo pewność niepewna 
zabiera nam wrażliwość tak jak każde szczęście
przychodzi jednocześnie jak patos i humor 
jak dwie namiętności wciąż słabsze od jednej 
tak szybko stąd odchodzą jak drozd milkną w lipcu 
jak dźwięk troche niezgrabny lub jak suchy ukłon 
żeby widzieć naprawde zamykają oczy
chociaż większym ryzykiem rodzić się niż umrzeć 
kochamy wciąż za mało i stale za późno 

Nie pisz o tym zbyt często lecz pisz raz na zawsze 
a będziesz tak jak delfin łagodny i mocny 

Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
i ci co nie odchodzą nie zawsze powrócą
i nigdy nie wiadomo mówiąc o miłosci 
czy pierwsza jest ostatnią czy ostatnia pierwszą 

ks. Jan Twardowski



.......................

Jeszcze mi trochę kulek zostało ....... na pewno skończę w terminie:)

Wiersz i piosenkę podkradłam z Facebooka:)

3 komentarze:

  1. TWARDOWSKI PIĘKNIE PISAŁ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pisał ... i dla dzieci i dla dorosłych ...
    Monika, miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu witam serdecznie...po powrocie. W odpowiednim czasie i nastroju wrzuciłaś ten piękny wiersz Ks.Twardowskiego. A jakie Ty Danusiu kulki robisz? Muszę chyba posiedzieć trochę u Ciebie i poodkręcać strony:)))) Pozdrawiam serdecznie i buziaczki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...