Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 22 grudnia 2011

Życzenia .....

Zdrowych, Spokojnych, Radosnych Świąt Bożego Narodzenia


I jeszcze proszę kliknij na Aniołka .... to dla Ciebie Drogi Gościu

19 komentarzy:

  1. Danusiu - Wesołych Świąt!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie Także życzę spokojnych, szczęśliwych świąt z najbliższymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu- zdrowych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za życzenia
    Tobie również życzę spokojnych, pogodnych i rodzinnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Świąt wypełnionych
    radością i miłością,
    niosących spokój i odpoczynek.
    Nowego Roku spełniającego
    wszelkie marzenia, pełnego optymizmu,
    wiary, szczęścia i powodzenia.
    Życz Tobie i rodzince.

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu wszystkiego dobrego na te Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za Aniołka :)

    Wesołych Świąt Babciu :) rodzinnych i ciepłych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych, zdrowych spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych, pogodnych Świąt Bożego Narodzenia:)Niech te Święta będą przepełnione miłością, spokojem i ciepłem rodzinnym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Błogich, sytych, ciepłych (tak na ciele, jak i duszy)Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę radosnych, pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Damurku, najlepszego wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych,spokojnych Świąt pełnych radości i miłości...
    życzy Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych i spokojnych Świąt życzę..Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wszystkie życzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...