Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Ostatnie chwile by swój głos oddać ...



Jeżeli ktoś chce wesprzeć Jolę to 
H00004 (to są zera) na 7122  .... 1,23

... i na Wojtka 
żeby głos oddać trzeba TUTAJ WEJŚĆ  i wystarczy kliknąć na ,,głosuj za,, (5 głosów do dyspozycji).

Pani Niteczka dostała się do 10-siątki blogów, z których Martyna Wojciechowska wybierze 3 do finałowej rozgrywki ....... 
Wojciech Szwiec (filmowiec amator), choć na drugim miejscu (na razie) to dla mnie już jest Człowiekiem Roku w powiecie mikołowskim ... (a tak na marginesie dyrektorzy szkół powinni startować w konkursie ,,Dyrektor Roku,,)

************************************************
U mnie się nawarstwiło to i owo z powodu tego i tamtego dlatego chwilowo chaos panuje ale daję radę to wszystko jakoś połapać a co mi umknie tego gonić nie będę bo mi się po prostu nie chce.



3 komentarze:

  1. Danusiu już głosowałam na swoje psiapsiółki...i nie mogę więcej!!!! Muszę być lojalna! Nie przejmuj się...mnie też swego czasu ogarniała niemoc i nic mi się nie chciało, taki okres teraz:) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i cieplutko!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, ależ nic to ... ja też tylko kilka głosów oddałam (z braku środków na komórce:)). A na Wojtka można codziennie 5 oddać tylko klikając:)
      Nas więcej z taką niemocą chwilową jest ... wiem, to minie jak przyjdzie wiosna:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. A ja wleciałam tylko dać buziaka i lecę spać

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...