Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

sobota, 21 stycznia 2012

Styczniowy misz-masz ...

Nowy rok rozpoczął mi się pracowicie bo od początku na brak zajęcia nie narzekam.
Ciągle coś ,,wyskakuje,, a ja w ,,służbie narodu,, (nie, nie pełnię żadnej funkcji państwowej ... to tylko przenośnia).
Żeby nie zanudzać wodolejstwem będę się streszczać:)

1.Drugiego stycznia zaczęłam przygotowania do zorganizowania małego przyjęcia z okazji 80-tych urodzin ..... zostawię to bez komentarza.
Dobrze, że tort smakował ...


2.Ania wylądowała w szpitalu (już wypisali:)) .... zamiast odpoczywać referat pisze (musiałam laptop do szpitala taszczyć) ...... no cóż, takie ma koleżanki ..... bez komentarza


3.Wiem, że ślub już był ale nie mogę pokazać sukienki bo ...... ;(
Czy ja się mam prosić czy Młoda Pani powinna przesłać mi zdjęcie z pozwoleniem opublikowania (jakby nie było włożyłam w to mnóstwo pracy) ...... e tam, niechaj żyją Państwo Młodzi długo i szczęśliwie ..... wiem, że moja część sukienki ślubnej wyszła całkiem nieźle.
Sukienka wg projektu Coco Chanel ...


4.Kuchnia jeszcze nie gotowa .... jestem cierpliwa .... :)
Ale jest bliżej niż dalej ...


5.Ciągle coś się wydarza ..... czy to dlatego, że rok przestępny?
Nie jestem przesądna ale ................

***********************************************************************
I jeszcze Demotywatory odpowiednie do mojej sytuacji obecnej i nie tylko:)


Miłej soboty ......

12 komentarzy:

  1. to ostatnie haslo jest rewelacyjne:)
    kuchnia,ojejojej:) ale pracy przed Toba;)
    tak,Panna Mloda powinna zdjecia wyslac! ale dobrze,ze z tym szpitalem to juz koniec:)
    zycze,niech sie wszystko pouklada jak najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emocjo droga, mnie się już udało bo pomimo tego i owego daję sobie świetnie radę:) Kuchnię mam ale chcę ją przenieść by sobie powiększyć przestrzeń mieszkalną. Z tym szpitalem to jest tak -,,nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło,, ... koniec ze szpitalem:)
      Dziękuję! Tobie też niech się wszystko układa!
      Pozdrawiam ... miłej soboty:)

      Usuń
  2. Danisiu najważniejsze, że Ania już wyszła ze szpitala, a reszta....samo życie") Cóż może młodzi w podróży poślubnej i nie mają czasu myśleć o zdjęciach,na pewno dostaniesz. Pozdrawiam Cię serdecznie i miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, młoda pani to dla mnie zupełnie obca osoba, zdjęcie mogła mailem z grzeczności przesłać (na jej profilu, na Facebooku zdążyłam obejrzeć jak sukienka wyglądała:)) Ania ze szpitala wyszła natomiast najstarszy syn nogę gorącą wodą sobie poparzył ... ciągle coś wyskakuje;( Jak się z jednym uporam to drugie wyłazi - samo życie. Dam radę:)
      Pozdrawiam ... Tobie też miłego weekendu życzę:)

      Usuń
  3. LEcę z ranak z najlepszymi życzeniami dla Babci w jej dniu;) A zawirowania życiowe jak tylko lekko ucichną to zzza rogu wyskakuja nowe , ot , żeby nam się nei nudziło:D Buziol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delfino, dziękuję za życzenia:)
      No właśnie, żeby nam się nie nudziło bo by za dobrze było:)
      Pozdrawiam ... miłego reszty dnia:)

      Usuń
  4. A ja życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin (tych 80-tych - piękny wiek!) i z okazji Dnia Babci, bo to święto wszystkich babć! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zim, dziękuję, przekażę życzenia:) Ja chyba do 80-dziesiątki nie dociągnę ....... a za życzenia z okazji dzisiejszego dnia dziękuję:) Fajnie być babcią ...
      Pozdrawiam ... miłego dnia całego:)

      Usuń
  5. Pozdrowienia serdeczne*** Dziękuję, że piszesz tego ciekawego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sarmatix, miło mi ..... dziękuję:)

      Usuń
  6. Danusiu,rzeczywiscie duzo sie wydarza u Ciebie!!! To ktos swietuje ,to ktos choruje....i tak w kolko.

    Niestety nie zawsze a raczej prawie nigdy nie jest się docenianym( CHODZI MI O TEN OSTATNI DEMOTYWATOR)i nie trzeba się tym przejmować...najważniejsze to poznać samemu swoja wartość i ufać tym, którzy cie cenią taka jaka jesteś :) Serdecznosci :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale bym wrabala teraz takie ciacho

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...