Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 10 lutego 2012

Szybki post ...

Tak na szybko piszę i zdjęcia wstawiam .... kurcze! nie ogarniam tego w czym siedzę a siedzę po uszy :) więc mnie nie ma choć jestem.
Już dawno chciałam pokazać co od Dziewczyn dostałam ale .... ale ,,chcieć to móc inaczej,, u mnie ostatnio wszystko trochę  dłużej trwa (ciekawe czy to z powodu wieku czy ze zmęczenia czy po prostu powodem jest zniechęcenie ,,na pewne sprawy,,).

No dobra, bez zbędnego ględzenia .... to bardzo przydatne narzędzie - pieczątka od Alinki przyszło (lupa moja ... literki są bardzo małe ale z lupą dam radę:))

To serduszko i zakładka frywolitkowa od Zosi 

A ten słodki Miś od Bo (aż z Irlandii)

Dziewczyny, DZIĘKUJĘ!!!

Ps.Wojtek został ,,Człowiekiem Roku,, w powiecie mikołowskim, Pani Niteczce również się udało .... no i dobrze, tak miało być:)

4 komentarze:

  1. Piekne prezenty Danusiu. Sadze ze wiek nie ma nic do tego bo ja mam to samo a jestem mlodsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu prezenciki super, gratuluję!!!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty! A życie.. Chyba my kobiety tak mamy pod górę. Czasem sobie myślę, że "gruboskórnym" jest łatwiej. Bodaj B. Prus napisał nowelkę pt "Powracająca fala" a nim tekst "zło wyrzucone w świat wraca do Ciebie falą". Mocno wierzę, że dobro również...
    Trzymaj się Danusiu!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...