Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 10 lutego 2012

Szybki post ...

Tak na szybko piszę i zdjęcia wstawiam .... kurcze! nie ogarniam tego w czym siedzę a siedzę po uszy :) więc mnie nie ma choć jestem.
Już dawno chciałam pokazać co od Dziewczyn dostałam ale .... ale ,,chcieć to móc inaczej,, u mnie ostatnio wszystko trochę  dłużej trwa (ciekawe czy to z powodu wieku czy ze zmęczenia czy po prostu powodem jest zniechęcenie ,,na pewne sprawy,,).

No dobra, bez zbędnego ględzenia .... to bardzo przydatne narzędzie - pieczątka od Alinki przyszło (lupa moja ... literki są bardzo małe ale z lupą dam radę:))

To serduszko i zakładka frywolitkowa od Zosi 

A ten słodki Miś od Bo (aż z Irlandii)

Dziewczyny, DZIĘKUJĘ!!!

Ps.Wojtek został ,,Człowiekiem Roku,, w powiecie mikołowskim, Pani Niteczce również się udało .... no i dobrze, tak miało być:)

4 komentarze:

  1. Piekne prezenty Danusiu. Sadze ze wiek nie ma nic do tego bo ja mam to samo a jestem mlodsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu prezenciki super, gratuluję!!!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty! A życie.. Chyba my kobiety tak mamy pod górę. Czasem sobie myślę, że "gruboskórnym" jest łatwiej. Bodaj B. Prus napisał nowelkę pt "Powracająca fala" a nim tekst "zło wyrzucone w świat wraca do Ciebie falą". Mocno wierzę, że dobro również...
    Trzymaj się Danusiu!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...