Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 16 marca 2012

Ulepszanie produktu ...

,,Usługa Wiadomości jest tymczasowo niedostępna z powodu prac serwisowych.
Nieustannie prowadzimy intensywne działania mające na celu ulepszenie produktu.
Prosimy o cierpliwość. System wkrótce znów będzie działał,,

  **************************************

Nie mam chwilowo ochoty ani na przemyślenie ani na filozofowanie ani na gadanie.
,,Przeciążenie sytuacyjne,, różnie się rozkłada ... przyzwyczaić się można więc nie jest już źle ale ... ale czasem to by się chciało:swoon2: 
Od ponad trzech lat się przyzwyczajam ... ciężko czasami było ... nawet bardzo ciężko ale widocznie jestem ,,silna baba,, że dawałam i daję radę.
Dla relaksu kapelusiki szyję, butelki wikolem smaruję ........ odskocznia potrzebna każdemu ............ robię teraz to na co mi ochota przyjdzie. Nieważne czy potrzebne czy nie .... teraz moje prace są przypisane kategorii ,,A po co ci to,, i dobrze jest :dirol:
Gdyby mnie ktoś szukał to na ,,robótkowym,, jestem albo na LiveInternet - przypominam sobie język rosyjski i inspiracji szukam:)
Od gadania tutaj chwilowo odpoczywam ... bo się naprawiam i ulepszam : Big_boss:

Miłego wieczoru Wszystkim życzę ........ 



1 komentarz:

  1. Mnie tak nie piesze, ale chodzi jak krowa. Znam te bóle i współczuję.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...