Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

sobota, 7 kwietnia 2012

Wielkanoc 2012 ...



20 komentarzy:

  1. Z okazji świąt Wielkanocnych dużo radości, której moc przesłoni troski codzienności. Miłej atmosfery oraz mokrego dyngusa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego z okazji ŚWIĄT , aby były radosne, pełne miłości, smakołyków i wiary na lepsze jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W dniu wielkiej nocy,
    życzę Ci mocy,
    zero zmęczenia,
    dużo natchnienia,
    serca szczerego,
    domu ciepłego,
    niech świeża będzie Twoja pisanka
    i radosnego Co dzień poranka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnych, ciepłych, pełnych radości Świąt Wielkiej Nocy !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych i spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzenia radosnych Świąt Wielkanocnych
    wypełnionych nadzieją budzącej się do życia wiosny i wiarą w sens życia,
    pogody w sercu i radości płynącej z faktu Zmartwychwstania Pańskiego
    oraz smacznego święconego w gronie najbliższych.
    Dorota 71

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnych i radosnych dla Ciebie rowniez!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzenia ciepłe jak tchnienie wiosny,
    składam Ci dzisiaj w ten czas radosny.
    Niech wszystkie troski będą daleko,
    a dobro płynie szeroka rzeką.
    Z Wielkanocnymi pozdrowieniami Ela.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkanocy jak bajka
    i smacznego jajka,
    tęczowych pisanek
    i dyngusa cały ranek,
    słońca wiosennego
    i uśmiechu promiennego!
    WESOŁEGO ALLELUJA!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosnych i ciepłych Świąt! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie również zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołego Alleluja!!!!!!!!!!!
    Życzy
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  14. Pogodnych Świąt jeszcze tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spokoju, radości i szczęścia w wiosennej, ciepłej atmosferze; smakowitych potraw, kolorowych pisanek i mokrego dyngusa :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę pięknych, wiosennych
    i wspaniałych Świąt Wielkanocnych,
    spędzonych w cudownym rodzinnym klimacie.

    Uściski posyłam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...