Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 27 czerwca 2012

378.SKK i ... i wiertarka ...

Po ponad półrocznej przerwie skrzyknęłyśmy się na kolejne SSK (dla niewtajemniczonych - Spontaniczne Spotkanie Klasowe). Nie wszystkie dziewczyny dotarły (a obiecały wpaść choć na chwilkę) ... no cóż, różnie bywa.


Było jak zawsze - głośno, radośnie, spontanicznie ... było trochę wspomnień, to co ,,tu i teraz,, i  ..... plany na wrzesień w związku z obchodami 
90-lecia naszej szkoły (szczegóły TUTAJ)
Może spotkamy się jeszcze na przełomie sierpnia/września ..... zobaczymy. 

Po spotkaniu pojechałam jeszcze z Janką do Leroy-Merlin i kupiłam sobie ..... wiertareczkę!
Oczywiście ręczną wiertareczkę.


Czasami potrzebuję do moich prac ..... wiedziałam, że gdzieś w piwnicy jest ale jak prosiłam kiedy potrzebowałam słyszałam ,,nie ma,, ... jak kupiłam to mi przytaszczyli starą, dobrą, poczciwą wiertarkę, którą pamiętam jeszcze z dzieciństwa:)
Wiertarka made in Poland .... 


Porównując tę nową ze staruszką wygrywa ..... staruszka!!!
Nowa niestety made in China ... chyba długo nie pociągnie:)


**********************************************************
Wracając do poprzedniego posta ... właściwie do ostatniego zdjęcia - tam jest pytanie ,,Nadal myślisz, że wystarczy przeprosić?,, ............... temat rzeka, nie będę do niej wchodzić.
PROSZĘ DZIĘKUJĘ PRZEPRASZAM to CZARODZIEJSKIE SŁOWA
dobrze, że jeszcze nie poszły zupełnie w zapomnienie chociaż jednym w gardle utykają dla innych to tylko puste słowa .... no cóż.

Miłego reszty dnia:)

4 komentarze:

  1. jak miło takie spotkania ;-) u mnie jakoś jeszcze za sobą nie zatęskniliśmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Co uczycielkі pięknі! Najlepsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie niebezpiecznie wyglada ten sprzet;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spotkania ..wiertarka istne szaleństwo..pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...