Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 9 stycznia 2013

..........

,,Niedaleko pada jabłko od jabłoni,,
Jaka mać taka nać,,
,,Jakie matki takie dziadki,,
Jaki chleb taka skórka, jaka matka taka córka,,
Jakie drzewo taka kora, jaka matka taka córa,,
Jakie jabłko taka skórka, jaka matka taka córka,,

Bzdury, bzdury, bzdury .................................. bzdury!!!


Już jako dziecko myślałam, że ,,jestem od Cyganów,, ...... 
Mam cichą nadzieję, że jestem podrzutkiem .....  
..... może byłoby mi łatwiej, może miałabym swoje życie ... normalne życie.

9 komentarzy:

  1. To wszystko niestety prawda,
    a im jesteśmy starsi tym bardziej podobni do Rodziców.
    Spójrz na swojego teścia i męża ,
    będą na pewno podobni :-)))
    Jak patrzę na moją synową to całkiem mamusia.
    A jej mamusia to moja przyjaciółka.
    Znam, znam obie dobrze :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. coś w tym jest, znalazlam wykroj na spódnicę mojej mamy gdy miałatyle lat co ja teraz -pasuje !
    życzę Ci szczęścia i dobrych myśli

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko ..... Ty wiesz o co chodzi .....

      Usuń
  4. Danusiu posyłam Ci moc dobrej energii i przytulam bardzo mocno.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu ja też ściskam mocno, ehh... nie daj się! łatwo powiedzieć, wiem... ale moc myśli ciepłych przesyłam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Są wyjątki od reguły i dzięki Bogu .

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam ... jesteś inna od matki - nie znam kobiety ale wiem ,że jesteś inna..ściskam mocno..

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...