Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 25 czerwca 2013

Jak cię widzą tak cię piszą ...

... tak mówi polskie przysłowie.
Coś w tym jest ... np. ja wiecznie obrażona, zła, niezadowolona ... itd. - tak podobno wyglądam jak się nie uśmiecham :)
Już kiedyś tłumaczyłam, że ja się urodziłam z taką minką ... nic na to nie poradzę, że patrzę na świat trochę zadziwiona, zamyślona, rozproszona ... itp. ale nie zła ani obrażona :)
TUTAJ więcej zdjęć z ,,głupią,, minką ... taka ,,moja uroda,, więc taka już pozostanie do końca.


Na szczęście większość lubi mnie taką jaka jestem i za to im dziękuję :)


Moja minka chyba też jest taka jaka jest z jakiegoś powodu :)

*********************************************************
Zaniedbałam moje blogi, zaniedbałam życie blogowe, zaniedbałam wędrowanie po Waszych blogach.
W życiu są rzeczy ważne i ważniejsze ... wybrałam ważniejsze i nie żałuję.
Do życia blogowego będę powoli wracać.
Lubię i Wasze i moje blogi więc z tego nie zrezygnuję tak szybko ... (no chyba, że :))

Spokojnej nocy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...