Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 16 czerwca 2013

Tylko na dobre???

Nie sztuką jest być z kimś/przy kimś kiedy wszystko układa się dobrze, kiedy ktoś jest sprawny i zdrowy ... 
sztuką jest być do końca ... 
na dobre i na złe!


Idąc dalej (moim babskim, prostym tokiem rozumowania) - pozostawienie bliskiego w trudnych chwilach, pozostawienie bliskiego w chorobie, pozostawienie umierającego jest równoznaczne z wypięciem/wypluciem się na niego ..... :(

Może i jestem wredna (tak się o mnie mówi :) ) ale mam spokojne sumienie.

Bez komentarza .........


Miłej niedzieli :)

3 komentarze:

  1. Pozdrawiam ...
    A mnie , nie zostawił w chorobie, był,wspierał, przetrwał, mój pan P, jak ja go na blogu nazywam.
    Życie ma wiele kolorów
    Trzymaj się mocnooooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loyal Pat, dziękuję :)
      Ja się trzymam i to ,,świetnie,, mimo i pomimo ..... podobno też sobie świetnie radzę (opieka nad chorym nie jest ani prosta ani lekka).
      Tutaj o kogoś innego chodzi, o kogoś opuszczonego przez resztę swojej rodziny ... o mnie tylko pośrednio (ale to już nie robi na mnie wrażenia) ....... takie życie przecież :)

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...