Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Wsiąść do pociągu .....

..... i jechać, jechać, jechać daleko ...
Wsiąś do pociągu ale nie byle jakiego ...
Wsiąść do pociągu ale nie na naszej stacji ... to nic, że nowoczesny, ten daleko nie zawiezie ...


Wsiąść do pociągu i jechać w wybranym kierunku ... a może w nieznane ...
Wsiąść do pociągu zostawiając za sobą troski, problemy, zmartwienia ...


Wsiąść do pociągu i jechać na spotkanie z przygodą ...


Może mi się w końcu uda wsiąść do pociągu i wyjechać choć na kilka dni :)


Miłego poniedziałku całego

2 komentarze:

  1. życze by się udało, choć na chwilę, choć na momencik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... jak mi się nie uda dalej niż bym chciała wyjechać to podmiejskim pojeżdżę a na długą trasę wyjadę za rok :)

      Usuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...