Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 11 listopada 2013

Bez tematu na temat ...

Przemyślenia osobiste ,,podparte,, cudzymi słowami ... 

,,Każda walka ma swój koniec. 
Czasami Ty też musisz przestać walczyć. 
Nie z powodu dumy, lecz z szacunku dla samej siebie.
Niech teraz ktoś zawalczy o Ciebie.
Przestań być dla kogoś.
Zacznij być dla siebie.,,

,,Z przeciwności rodzi się cierpliwość.
Z cierpliwości rodzi się wytrwałość.
Z wytrwałości kształtuje się charakter.
Dzięki charakterowi pojawia się nadzieja.
Nadzieja daje siłę ........ itd. itp. blebleble,,

Lubię cytaty, aforyzmy, sentencje, złote myśli ... są czasami takie prawdziwie ,,nieżyciowe,, :)

Jak widać chyba ciągle mam ,,problem,, z tym aby dać sobie szansę i odbudować to co mniej lub bardziej świadomie we mnie zdeptano ........... 
Dobra, wiem, to moja i tylko moja (w 90%) wina, że na to pozwoliłam ..........
Na szczęście ,,problem,, jest coraz mniejszy, mniejszy i się powoli rozmywa.
Z przeciwności rodzi się cierpliwość ............... itd :)




Spokojnej nocy




1 komentarz:

  1. Z przeszłości wybierzmy tylko co cenne , wyciągajmy lekcje i idźmy dalej...

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...