Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 11 kwietnia 2014

Album wędrujący ...

Czy da się nadrobić zaległości?
Może tak a może nie ....... jest Tu i Teraz dlatego pewne sprawy lepiej zostawić za sobą.
W tym wypadku nie wypadało nie wyciągać wędrasia na wierzch.
Wystarczyło zdjęcia zrobić (przedtem okładkę zastępczą dokończyć) ... album odleżał swoje bo aż trzy lata.
Zdjęć dużo bo i osób biorących w zabawie było dużo ... nie wszystkie wpisy podpisane były dlatego niektóre są anonimowe (nie pamiętam już kto te wpisy robił).
No to lecimy po kolei ..........


Wywiązałam się z zadania :)
Że dopiero teraz?!
Lepiej późno niż wcale ... chociaż pewne sprawy wcale .....

............................................................................................................................

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli!


5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam trzy albumy wędrujące, wspaniałe pamiątki ... nie wiem czy teraz by mi się jeszcze chciało.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pięknie wygląda w całości! Wspaniale wrócić wspomnieniami do tych chwil, kiedy go robiłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czasami obejrzeć, ,,pomacać,, ... ech, miłe to były czasy z tymi albumami :)
      Album jest cenną pamiątką z pięknymi wpisami ...
      W niektóre prace dziewczyny dużo serca włożyły - wpisy są wyjątkowe ... do takich Twój należy.
      Już poprawiłam, powiększa się po kliknięciu ...
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zawitałam do Ciebie na blog, miło tu, chętnie zostanę na dłużej,
    Zapraszam Cię serdecznie do mnie na bloga , na moje urodzinowe candy i na mój fanpage na fb.
    Pozdrawiam majowo. Aga

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...