Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 22 maja 2014

Czy zielone koktajle to ...

... nowa moda, snobizm, fanaberia?
Dla mnie dobra moda, dobry snobizm, dobra fanaberia :)

Robię codziennie rano i czasami po południu.
Moje koktajle są raz jasno a raz ciemno zielone a ostatnio ..... fioletowe (będą w tym kolorze dopóki na krzaczkach wiszą jagody kamczackie) :)
Za oceanem zwane ,,green monsters,, czyli zielone potwory - nazwę zawdzięczają intensywnej zielonej barwie ...
Kto się jeszcze nie przekonał do zielonych koktajli polecam jeden z artykułów na ich temat.

... Nawet jeśli picie "green monsterów" to fanaberia, to z pewnością jest to dobra fanaberia. Kolor zielony wskazuje na obecność chlorofilu, czyli zielonego barwnika nazywanego także "roślinną krwią". Spożycie pokarmów w niego obfitujących oznacza dostarczenie organizmowi dbającego o układ nerwowy magnezu oraz sprzyjającego krwiotwórczości żelaza. Naturalny zielony barwnik wymiata toksyny, pomaga zwalczać bakterie czy wysłanników starzenia - wolne rodniki. ...

Moje koktajle to improwizacja ... 
Banan, szpinak, młode liście rzodkiewki, kiełki (zielenina jest ,,ruchoma,, czyli zmieniam żeby ciekawiej było ... ziół i innej jadalnej zieleniny mam w ogrodzie pod dostatkiem :) ) czasem kawałek jabłka ze skórką, czasem kiwi, czasem mango itp. (każdy owoc dobry) ... nasionka rano obowiązkowo :)
Czasami robię sobie gęste jak jogurt ... czemu nie :)


Nie namawiam ale polecam :)
Przepisów na zielone koktajle jest mnóstwo w internecie , są blogi (na przykład TEN) czy książki na ten temat.

Fotorelacje z wczesnorannych spacerów na Ścieżce Zdrowia na moim blogu Równoległym (pod etykietką ,,Bieg po zdrowie,,
...............................................................................................................

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie 
czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli!




1 komentarz:

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...