Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 28 stycznia 2015

Dzisiaj krótko bo ..... (28)

,,Ludzie dzielą się na takich, którzy mają coś do powiedzenia, i na tych, którzy mówią bez przerwy.,,
(Robert Lee Frost)


,,Lepiej jest godnie milczeć niż prowadzić głupie rozmowy.,,

Postanowiłam sobie, że przez cały styczeń codziennie napiszę post, nawet jeżeli nie będę miała nic do powiedzenia :)
Jeszcze trzy posty a potem pomilczę .....

...................................................................................................................................................................

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie 
czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli! .

1 komentarz:

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...