Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 22 stycznia 2015

Misz-masz mądrości na czwartek(i nie tylko) ... (22)

Dam radę?
Dam!
A jak nie dam?
Dam!
A jak upadnę?
To się podniosę!
A jak się nie podniosę?
To sobie poleżę i odpocznę!


,,Lubię siedzieć nisko [...] upadek nie jest wówczas tak niebezpieczny.,,
(Michał Bułhakow - Mistrz i Małgorzata


,,Największym powodem do chwały nie jest to, że nigdy nie upadamy, ale to, że potrafimy się po upadku podnieść.,,
(nie znam autora) 


,,Potykając się można zajść daleko, nie wolno tylko upaść i nie podnieść się.,,
(Johann Wolfgang Goethe)


,,Co należy zrobić po upadku? To co robią dzieci: podnieść się.,,
(Aldous Huxley)


Tak na marginesie ...
,,Ludzie są tacy zaskoczeni kiedy nagle zaczynasz z nimi postępować tak, jak oni z tobą.,,
...................................................................................................................................................................

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie 
czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...