Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

sobota, 17 stycznia 2015

Poczucie humoru ... (15)

,,Człowiekowi dano wyobraźnię, by zrekompensować mu to czego nie ma.
Dano mu poczucie humoru, by pocieszyć go za to kim jest.,,
(Oscar Wilde)

,,Ludzie wierzą, że aby odnieść sukces trzeba wstawać wcześnie. 
Otóż nie - trzeba wstawać w dobrym humorze.,,
(Marcel Achard)


,,Humor i cierpliwość to dwa wielbłądy, na których przemierzyć można wszystkie pustynie.,,
(Phil Bosmans)


,, Humor polega na tym, że śmiejesz się mimo wszystko.,,
(Otto J. Bierbaum)


,,Najlepszymi lekarzami na świecie są: doktor dieta, doktor spokój i doktor dobry humor.,,
(Jonathan Swift)


,,Brak poczucia humoru nie zawsze jest dowodem powagi ...,,
(Antoni Słonimski)


,,Nie można rozmawiać serio z ludźmi nie mającymi poczucia humoru.,,
(Karol Kord)


...................................................................................................................................................................

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie 
czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...