Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 1 stycznia 2015

Styczeń (1) ...

Nową księgę ,,TrzystaSześćdziesięcioPięcioStronicową,, czas zacząć :)

(Kartka z kalendarza STĄD)

,,Jeśli nie umiesz latać, biegnij.
Jeśli nie umiesz biegać, chodź.
Jeśli nie umiesz chodzić, czołgaj się.
Ale bez względu na wszystko, posuwaj się naprzód!,,
(Martin Luter King)


...........................................................................................................................................

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie 
czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli! 

1 komentarz:

  1. Wszystkiego najlepszego w nowym roku Ci życzę.
    Uwielbiam Piaf , choć nie przepadam, za piosenką francuską.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...