Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 20 lutego 2015

Tak jakoś nijako ...

,,Nie ma rzeczywistości samej w sobie, są tylko obrazy widziane z różnych perspektyw.,,
(Albert Eistein)

,,Życie jest jak pudełko czekoladek - nigdy nie wiesz, co ci się trafi.,,
(Forrest Gump)

Różowe okulary gdzieś mi się zgubiły ... chyba je ,,diabeł ogonem nakrył,, :)


,,Osiągnęłam ten etap życia, kiedy nie czuję już potrzeby robić czegoś aby zaimponować innym.
Jeśli lubią mnie taką jaką jestem, to fajnie ...
A jeśli nie to ich pieprzona strata.,,
(cytat z internetu)
...................................................................................................................................................................

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie 
czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...