Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 6 lipca 2015

To se ne vrati ...

Czas, czas, czas ... czas goni do przodu jak oszalały. 
Już lipiec ...



Ani się człek nie obejrzy a już ma bliżej niż dalej .....


Jeszcze wczoraj beztroskie dzieciństwo ...


Młodość ,,durna i chmurna,, pełna marzeń, planów ...


A potem ponad 30 lat zwyczajnego życia ...
Gdyby wróciło byłoby inaczej ale nie wróci więc jest jak było.

Potem niby tak samo ale inaczej.
Podróże, wyjazdy, wypady ... 
I te, za miasto i te, tam gdzie diabeł mówi dobranoc też nie wrócą?


Chwilowo chyba nie bo ... bo po prostu ,,chyba jednak nie,, (ale chyba chwilowo :) ).
Nie wrócą spotkania z wyjątkowymi ludźmi, z przyprawiającymi o szybsze bicie serca braćmi mniejszymi, podnoszącymi poziom adrenaliny ciekawymi miejscami ..... 
to se nie vrati.


,,Ucieczka w przeszłość - to powrót.,,
Chciałoby się powrócić ale ... niestety to co było już nie będzie takie samo ...

Już nic nie będzie tak samo .....


Będzie inaczej.

(zdjęcia wykorzystane a niepodpisane moim imieniem to zdjęcia wyszukane w internecie)

...................................................................................................................................................................

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie 
czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli! 

2 komentarze:

  1. Smutno mi się zrobiło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nostalgicznie coś u Ciebie... Mam ostatnio podobnie, dlatego postanowiłam żyć tu i teraz. Dlaczego podróże się nie wrócą? Dopóki możesz chodzić, nie jesteś jeszcze przykuta do łóżka to trzeba. koniecznie. Jeszcze nie czas na poddawanie się. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...