Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 17 września 2015

Spotkanie w Ratuszowej ...

Wczoraj było kolejne nasze spotkanie klasowe w Ratuszowej (takie luźne, spontaniczne, cykliczne ... w małej grupie spotykamy się co dwa miesiące).


Umówiłyśmy się na środę z powodu gołąbków (są w karcie we wtorki i środy) ... niestety gołąbki wyszły dużo wcześniej :)


Restauracja Ratuszowa jest członkiem Szlaku Kulinarnego ,,Śląskie Smaki,, - to taka ciekawostka.
Druga ciekawostka - w Ratuszowej gotował gościnnie Rączka (TUTAJ program z 12.09.2015).
Tort agrestowy wczoraj był w promocji ..... pyszny!!!
Dzisiaj zdjęć ze spotkania nie ma (z poprzednich można znaleźć pod etykietą KlasaA). 
Dzisiaj będą zdjęcia ........ fontanny na rynku.


Jeszcze jedna ciekawostka - zdjęcie budynku, w którym mieści się Ratuszowa zrobione w 1956 roku (zdjęcie pożyczone STĄD).


I jeszcze jedno gotowanie z Rączką w Ratuszowej.


Następne spotkanie (też w Ratuszowej) odbędzie się w listopadzie (16-tego o 17-tej).
Zapraszamy Koleżanki i Kolegów z Klasy A 
...................................................................................................................................................................

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie 
czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...