Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 1 maja 2017

Maj ...


Maggio
" Ora ogni campo è rivestito d’erba, e ogni albero di foglie. 
Ora i boschi mostrano i loro fiori, 
e l’anno assume il suo aspetto più bello"
(Virgilio)
Maj
,,Teraz każde pole jest pokryte trawą, a każde drzewo liśćmi.
Teraz lasy pokazują swoje kwiaty a rok jest w swej najczystszej postaci,,
(Wergiliusz - internetowe tłumaczenie)

  

(klik)
Żyłam w tamtych czasach ............. dlaczego mam się za nie wstydzić czy je przeklinać.
To moje dzieciństwo, lata szkolne, dorastanie ... to kawałek mojej historii.

Co do pochodów pierwszomajowych - szkoła podstawowa, ogólniak chodziłam obowiązkowo. Potem już chyba nie ... nie pamiętam.
Jakie wspomnienia z tego dnia?
Długie, nudne czekanie aż się wszyscy zbiorą.
Szarfa zawsze wpadała mi do kałuży (przeważnie dzień wcześniej padał deszcz).
A w kwietniu wolne od lekcji - ćwiczenie układu i machania.
Przed pierwszym maja zgromadzenia pod pomnikiem, grochówka ...
Po pochodach festyny ...


Trochę historii (1975, Warszawa).


Przyjemnego, słonecznego weekendu Wszystkim życzę :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...