Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

sobota, 2 września 2017

Nieokrągła rocznica ...

Równo dziewięć lat minęło od założenia tego bloga, równo dziewięć lat minęło od pierwszego posta.
Wtedy mój blog nazywał się ,,Świat Babci Damurek,, i nie nazywałam się Danka M. ale ,,damurek,, (co za głupi nick) :)
Ło matko! Jaka ja byłam wtedy w temacie blogowania, w temacie komputera zielona!
Drugiego września wykluł się blog a trzeciego września świat mi się obrócił o ileś tam stopni w ciemną stronę.
Dlatego wśród normalnych postów były takie zależne od nastroju, od wydarzeń, od czegoś tam jeszcze.
Mimo przeciwności świat blogowy fajnie się kręcił.
Niestety nastąpiło wypalenie dlatego nieczęsto tu wchodzę (na robótkowym można mnie ,,roztworzoną,,(od twórczości) znaleźć).
Miałam nawet zamiar zlikwidować tego bloga ale doszłam do wniosku, że nikomu przecież nie przeszkadza.
Niech sobie dynda w czasoprzestrzeni a jak mnie najdzie ochota to coś napiszę, jakieś zdjęcie wkleję, akcentem muzycznym ozdobię.
Właściwie to Przemyśleniowy jest aktywny jednostronnie (tą jedną stroną jestem ja) :)
Myślałam nawet jakąś rocznicową zabawę zrobić (zwaną Candy) ale ... nie ma tej drugiej strony czyli prawdopodobnie nie byłoby chętnych.
Może za rok się coś zmieni.
Za rok będzie ,,10 lat minęło,, :)
No to umawiamy się w przyszłym roku na Candy rocznicowe :)
Prowadzenie bloga Sobie a Muzom też jest fajne.
Jakby co to jestem na moim drugim blogu, któremu też zmienię nazwę. ,,Robótkowy,, tak jakoś pospolicie brzmi :)

Tak na marginesie - przejrzyjcie swoją Listę Czytelniczą. Nieaktywne kilka lat blogi są opanowane przez jakieś ,,reklamowe wirusy,,. Różnie się to objawia. Jeżeli nie usuniecie takiego ,,zareklamowanego,, bloga to Wasza Lista Czytelnicza będzie pełna spamu.


Miłego weekendu Wszystkim jeszcze tu zaglądającym życzę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...