Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 13 lutego 2018

Lody pietruszkowe ...

Do tego posta zabieram się od ponad roku i ... zabrać się nie mogę.
Żeby już nie odkładać na ,,jutro,, żeby zakończyć to co było posłużę się obrazkami ... będzie szybciej. Zamykam w końcu pewien etap ... to co było a już nie jest nie będzie pisane w rejestr (tak jakoś to leciało).

,,Jesteśmy tu na jakiś czas. 
Któregoś dnia szlag nas trafi ... to po co tak traktować wszystko poważnie.,,
(Maria Czubaszek)

,,Życie jest jak jazda pociągiem.
Ludzie wsiadają i wysiadają. Niektórzy jadą z Tobą jedną stację, inni zostają na dłużej ... niewielu z nich dojedzie z Tobą do końca podróży.,,


Na lody pietruszkowe wybiorę się do miasta jak będzie ładniejsza pogoda, będzie cieplej (w tamtym roku się nie udało) ... a tak poważnie to te lody pietruszkowe są symbolem czegoś czego nie powinno być, czegoś co nie powinno się wydarzyć.

I jeszcze na koniec samo życie :)
Jestem przez wielu zakopana ... jeżeli mam na kogoś źle oddziaływać to niech tak już zostanie :)


Po tym symbolicznym rozstaniu z przeszłością mogę już znowu od czasu do czasu a może i częściej coś napisać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...