Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 1 sierpnia 2019

Niebo złote ci otworzę ...

Bohaterom Powstania Warszawskiego
1.08 - 3.10. 1944



..........................................................

2 komentarze:

  1. Witam pania. Nie znam tego bloga, tak mi sie kliknelo. No I bardzo dobrze mi sie kliknelo. Dziekuje za mozliwosc obejzenia I posluchania "Bohaterom Powstania Warszawskiego. Bardzo sie wzruszylam. No a jezeli chodzi o pani bloga to pozwole sobie spedzic z nim troche czasu.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu :) Niestety ten blog, kiedyś aktywnie prowadzony, chwilowo dynda w czasoprzestrzeni. Sporadycznie coś wrzucam, zazwyczaj z ,,jakiejś okazji,, albo jak mnie ,,coś najdzie,,. Ten utwór Ewy Demarczyk, którą uwielbiam, w rocznicę wybuchu powstania słucham ...
      Pozdrawiam, Danka

      Usuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...