Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 2 lutego 2020

.............


"Po­win­no się przy­naj­mniej raz dzien­nie 
przeczy­tać ja­kiś ład­ny wier­sz, 
zo­baczyć piękny ob­raz, 
posłuchać przy­jem­nej piosen­ki 
lub po­roz­ma­wiać z naj­lep­szym przy­jacielem.
 W ten sposób bu­duje­my piękniej­szą, bar­dziej war­tościową część nasze­go istnienia."

Heinrich von Kleist







Tak na marginesie ......

Dzisiaj niezwykła data - 02.02.2020 (lustrzane odbicie). 
Może warto więc tego dnia coś rozpocząć, może zaplanować?
Wiem, wiem, to tylko martwe liczby, tak się po prostu złożyło, nie wierzę w numerologię ale ...... :)



,,Dzisiaj, to palindrom daty dla całego świata.
 Liczby wskazujące dzień można odczytać jednakowo od lewej do prawej i od prawej do lewej.,,


Jak ten czas gna do przodu, toż to już 33 dni nowego roku za nami.
Niech te 333 dni, które są przed nami (do końca roku oczywiście) będą dla nas wyjątkowo dobre :)

...............................................................................


Jak mogłam zapomnieć, że dzisiaj jest DZIEŃ ŚWISTAKA ;)






1 komentarz:

  1. W coś Danusiu trzeba wierzyć, więc może właśnie w liczby. Może warto coś zrobić własnie w takim dniu 🤔 Sama nie wiem, a wiec aby do wiosny 😊 Pięknym tekstem rozpoczęłaś dzisiejszy post!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...