Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 26 marca 2012

Zabawa z kapelusikiem ...

Już dawno chciałam zrobić jakąś zabawę (najpierw jak na liczniku było 75 000 a potem jak dobiło do 80 000) ale tak jakoś się u mnie porobiło, że ... że zapomniałam.
A teraz tak bez okazji chciałam komuś podarować mój najnowszy biały kapelusik.


Czy są jakieś zasady?
Chyba te ogólnie przyjęte czyli:
1.Umieścić zdjęcie z kapelusikiem na pasku bocznym u siebie na blogu.
2.Zostawić komentarz pod postem.
3.Trzeciego punktu nie ma ....... 

Losowanie 26 kwietnia (dla mnie ważna data).
Nie obiecuję ale może jeszcze coś lekkiego do kapelusika dorzucę. To zależy od ,,nasycenia przeciążenia sytuacyjnego,,. 
Jak widać i słychać u mnie od jakiegoś czasu różnie bywa:)

Przyjemnej zabawy życzę ...
No dobra, anuluję ten 3-ci punkt zasad zabawy bo widzę, że jakoś ciężko jest wycenić to maleństwo:) 


9 komentarzy:

  1. Pkt 1 - wykonano :)
    Pkt 2 - chyba też :) a tak serio to bardzo chcę kapelusik :)
    Pkt 3 - w wycenianiu nie jestem zbyt dobra... myślę, że od 25 zł wzwyż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, cieszę się, że chcesz ode mnie taki kapelusik:) Jako, że jesteś pierwsza zrobię też dla Ciebie igielnik a jak będziesz jedyna to ,,Biały,, też do Ciebie powędruje:)
      Dziękuję za ,,wycenę,,:)

      Usuń
  2. Kapelusik jest rewelacyjny,
    gratuluję pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się zapisuję - pozdrawiam Cię serdecznie ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia,szczęścia i radości
    niech wam uśmiech w sercach gości
    a zajączek piękny, biały
    niech przyniesie koszyk cały
    jajek złotych, kolorowych
    i miłości cały worek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również chętnie wezmę udział w losowaniu kapelusika, ponieważ bardzo mi się takie igielniki podobają:) Rób ich więcej bo warto:)

    Co do ceny - tak, wiem, ten punkt już został anulowany - ale dobrze wiem jak trudno jest wycenić swoją pracę, tak żeby odzyskać chociaż część na materiały, które wykorzystało się na wykonanie danej pracy, że nie wspominając już o czasie.. A klienci i tak zawsze będą niezadowoleni... W każdym razie chciałam powiedzieć, żebyś poniżej 20 zł nie schodziła z ceną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu i ja bym chętnie przygarnęła Twój igielnik:) Zdjątku już umieszczam u siebie, a co do ceny, to ja nie jestem w tym dobra, nie umiem wycenić swoich prac. Mój TŻ zawsze mówi, że powinnam więcej bo się napracowałam, a ja nie umiem, tylko za materiał liczę, a do tego klienci nie zawsze są zadowoleni bo woleli by taniej. Z przyjemnością jednak powiem, że zdarzyło mi się kilka razy, że dostałam więcej niż chciałam, bo doceniono mój wkład:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapelusik jest cudny, chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny ten kapelutek. ja tez zapisuję się do kolejki
    pozdrawiam.Lidzia

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...