Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 20 marca 2017

Zaproszenie na kiermasz ...

Miło mi, że zostałam poproszona o pomoc w tworzeniu rękodzieła na kiermasz, który organizuje Liga Misyjna działająca przy parafii w Łaziskach Górnych.


Do kiermaszu zostało kilka dni. 
Na stołach na razie twórczy bałagan.


Wśród przydasi wszelakich znajdujemy już gotowe słoiczki-świeczniki, słoiczki-gniazdka, na razie jednego zajączka i jajeczka w koszyczkach.
Są to prace Pań z Ligi Misyjnej ...


Ja zajęłam się tym, co bardzo lubię robić czyli wiankami wiosennymi.


Jutro ciąg dalszy tworzenia ,,rodzinnego rękodzieła Ligi Misyjnej,, :)
Brakowało mi takich twórczych spotkań z miłymi ludźmi w przyjemnej atmosferze wśród twórczego bałaganu.

..............

Dzisiaj było ozdabianie jajek, wcześniej sznurkiem, włóczką okręconych.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...