Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 2 czerwca 2010

Totalne rozstrojenie nastroju ...

Tego posta zaczęłam ... znaczy się chciałam napisać kilka dni temu ... znalazłam sobie odpowiedni do samopoczucia utwór i ...... i na tym się skończyło.
Dziś nie 2 a 9 czerwca ..... tyle dni poślizgu ...... tyle czasu ,,przez palce przeciekło,, ........
No cóż, nie miałam odpowiedniego nastroju do niczego ... cała byłam do niczego ... zdarza się.
Żadnego doła ani dołka ... nawet malutkiego dołeczka nie miałam ... nic z tych rzeczy ... po prostu tak mi jakoś ... dobra, powiedzmy, że mi się nie za bardzo chciało.
Umęczona jakaś jak ten mak byłam ... a tak na marginesie - mak wschodni jest piękny ... to nic, że ten trochę pogięty, wytarmoszony od deszczu i zimna ... piękno można nawet w brzydocie odnaleźć .... zresztą ,,brzydki,, czy ,,piękny,, to pojęcia względne.
Urszulka zaprosiła mnie na ,,Spotkanie z poezją,, ... miałam dzisiaj (9.06.2010) zaszczyt być na ogłoszeniu wyników turnieju o Łaziskie liście.
Oj, to cała Urszula - nie przyznała się, że wysłała swoją poezję na konkurs .....
Stanisław i Urszula piszą nie tylko do szuflady .... dzielą się swoją pasją z innymi .... miałam już przyjemność słuchać ich utworów ...
Spotkanie odbyło się z udziałem Macieja Szczawińskiego - redaktora Polskiego Radia Katowice, krytyka i poety.
Pozwoliłam sobie (pytając o zgodę) przedstawić poezję Stanisława .....
A to poezja Urszuli ........................
Tylko pieniądz
Za moimi drzwiami
żebrak
ukryty w oczach matki
tulącej małe dziecko
Milcząca dłoń
wyciągnięta w moją stronę
oczekuje ratunku ...
Przymykam drzwi
wcześniej obiecując
pomoc
przeglądam zapasy
wędlin i słodyczy
dzielę na pół
mój chleb powszedni
przybliżam ku ziemi
maleńki skrawek nieba
podając go biednej matce.
W pochmurnych oczach
spostrzegam dziwny błysk
nie wiem co znaczy ...
Do chwili
gdy późnym popołudniem
znajduję
mój skrawek nieba
w pobliskim śmietniku
..........................
I jeszcze niespodzianka od Veny7 - dwa misie, piękna karteczka, przydasie i owieczka dla Karolinki
Monika, dziękuję!
Miło coś dostać ale jeszcze milej coś dać ...... zaczęłam w końcu wysyłać to co już dawno miało być wysłane (chodzi o moje Candy) ...... przepraszam, że dopiero teraz .... i proszę jeszcze o odrobinę cierpliwości .....
.....................................

6 komentarzy:

  1. Danusiu, poezja piękna, zazdroszczę takich znajomych, a za przesyłkę "candową" bardzo dziękuję :) Ty już wiesz, że mi sie podoba , buziaki, dziś sie będę chwalić
    P.S.masz rację, ten mak mimo że "zmęczony" to i tak piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj i nie miej żadnych wyrzutów, to stan całkiem normalny jest, nie zawsze mamy ochotę
    nawet na kliknięcie palcem w klawisz.
    Bardziej nie normalne jest codzienne ślęczenie przed komputerem, zwłaszcza że mamy lato
    i milej posiedzieć jest w ogrodzie lub wyruszyć
    w plener. Ja sama rzadko tu teraz zaglądam
    i świat z tego powodu wcale się nie zawala......
    Trzymaj się wąchaj kwiaty,. czytaj poezję
    i korzystaj z lata.
    A ja pozdrawiam cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa, czasami kogoś długo znasz i nie wiesz jakie talenty w nim drzemią ...
    cieszę się, że obrazek Ci się podoba:)

    Bronka, toż ja wącham kwiatki, za owadami z aparatem biegam, łapię promyki słońca i ... słucham poezji ....
    przed komputerem siedzę tyle ile mi potrzeba ... zresztą internet mi szwankuje ostatnio więc ....

    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to wszedzie bywasz ;) Chyba zalatana jesteś ;)poezja naprawdę piękna...
    zaraz u mnie zdjęcia prezentów od Ciebie a chciałam spytać czy mydełko ma jakiś 'konkretny'zapach? bo cuuuuudownie pachnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie bywasz.dużo robisz -wszystkiego.kiedy masz czas na odpoczynek..żyjesz aktywnie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...