Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 19 listopada 2012

.................. :)

Żyję, żyję .... gdyby ktoś o mnie przypadkiem pytał:)

,,Ale co to za życie,, - ktoś kiedyś powiedział :) 
Ktoś inny powiedział - ,,Każdy ma swoje życie,,  

Moje chwilowo poturlało się na ,,ciemniejszą stronę,, .....

zdjęcie z rosyjskiej stronki ,,ściągnięte,,

 ..... chwilowo nie mam ,,swojego życia,,:)

Jak się pozbieram w bardziej logiczną całość to poszaleję z pisaniem ... 
poszaleję ,,jak za starych, dobrych czasów,,:)

Spokojnej nocy .... :)

2 komentarze:

  1. Danusiu moze spotkamy sie na tej ciemniejszej stronie.
    Pozdrawiam serdecznie ,nie poddawaj sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, ja się chyba już poddałam (tak mi się wydaje) ... :)
      Pozdrawiam mimo wszystko optymistycznie:)

      Usuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...