Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 19 listopada 2012

.................. :)

Żyję, żyję .... gdyby ktoś o mnie przypadkiem pytał:)

,,Ale co to za życie,, - ktoś kiedyś powiedział :) 
Ktoś inny powiedział - ,,Każdy ma swoje życie,,  

Moje chwilowo poturlało się na ,,ciemniejszą stronę,, .....

zdjęcie z rosyjskiej stronki ,,ściągnięte,,

 ..... chwilowo nie mam ,,swojego życia,,:)

Jak się pozbieram w bardziej logiczną całość to poszaleję z pisaniem ... 
poszaleję ,,jak za starych, dobrych czasów,,:)

Spokojnej nocy .... :)

2 komentarze:

  1. Danusiu moze spotkamy sie na tej ciemniejszej stronie.
    Pozdrawiam serdecznie ,nie poddawaj sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, ja się chyba już poddałam (tak mi się wydaje) ... :)
      Pozdrawiam mimo wszystko optymistycznie:)

      Usuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...