Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 17 września 2015

Misz-masz wrześniowy ...

Połowa września już za nami, jeszcze dwa tygodnie i październik, no i złota polska jesień ... coraz bliżej do końca roku.

Po wakacyjnym zastoju zaczyna coś się dziać.
Rusza Uniwersytet Trzeciego Wieku ... oczywiście, że się zapisałam. Wybrałam jogę i plastykę (malarstwo). Niestety na plastykę nie było chętnych więc w to miejsce wskoczyły Robótki Ręczne.
Ciekawe czy tu będą chętni. Mamy przecież w mieście dużo utalentowanych osób.
Do wszechstronnie utalentowanych należy Tereska ...... to jej najnowsze prace (są już moje) - dynia i bransoletka :)


Tereska należy też do łaziskich blogerów. O niektórych z nich ukazał się artykuł w Gazecie Łaziskiej (można pobrać).
Kawałek przestrzeni na stronie do mnie należy.

Mało mnie na ,,przemyśleniowym,, chociaż tematów dużo. Częściej na ,,robótkowym,, siedzę ... ostatnio intensywnie powiększam moje konto twórczości wszelakiej.
To ostatnie prace ... świeżutkie, jeszcze lakierem pachnące :)
Taka sobie radosna twórczość z potrzeby chwili .....


Jest jeszcze kilka zaległych tematów ale to już nie w tym poście.
...................................................................................................................................................................

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie 
czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...