Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 9 czerwca 2016

Dzień Przyjaciela ...

Jeszcze kilka minut i się kończy ale ... 
... ale Przyjaciele zostają :)


Albo i nie .....


Mamy jeszcze inne święta nietypowe w dniu dzisiejszym -

Dzień Księgowego (Buchaltera)
Międzynarodowy Dzień Archiwów
Dzień Agugaga

Przysłowie na dziś: ,,W czerwcu się pokaże, co nam Bóg da w darze.,,
Cytat dnia: ,,Młodość jest potwornie ciężkim przypadkiem i chyba nie ma nikogo, kto by z tego wyszedł bez powikłań.,, (Agnieszka Osiecka)

Mogę się pochwalić?
Kubek wygrałam ... z cytatem.

,,Jutro będzie nowy, długi dzień.
Twój własny, od początku do końca.
To przecież bardzo przyjemna myśl.,,



.......................................................................................................................................................

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie 
czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli! 

1 komentarz:

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...