Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 17 lipca 2018

Okruchy lata ...

FOTOgra ,,Okruchy lata,,  to zabawa na blogu Art-Piaskownica.
Lato to słońce, słońce jest żółte dlatego u mnie na zdjęciach kwiaty w tym kolorze, kwiaty kwitnące latem w moim ogrodzie.



Lato to maliny ...  



Lato to wakacje, to urlopy ... lato kojarzy się z wyjazdami, wypoczynkiem i mnóstwem zdjęć.
W tym roku po ponad czterdziestoletniej przerwie odwiedziłam z córką nasze morze.
Krótkie odwiedziny bo tylko na weekend ale ... :)
Tu zatrzymane w kadrze ostatnie chwile nad morzem i ,,tupot białych mew,,.


To tylko chwile, okruchy lata ... .
Kwiaty przekwitną, maliny zostaną zjedzone a chwile nad morzem za rok już nie będą takie same.

Z przyjemnością włączę się do foto zabawy (szczegóły w banerku).

(klik)




4 komentarze:

  1. Ależ piękne kwiaty!
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  2. kwiaty masz piękne i te ogrodowe maliny :)). Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kadry, dziękuję za udział w wyzwaniu Art piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zdjęcia:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...