Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 6 lutego 2019

Ogród w słoiku .....

Zapomniany, zaniedbany ten mój pierwszy blog ... aż na siedem miesięcy go opuściłam. Po prostu nie chce mi się od jakiegoś czasu gadać/,,przemyśleniwać,,. Na drugim blogu trochę sobie pofolguję kiedy swoje prace pokazuję. 
Zastanawiałam się czy ten post bardziej pasuje tutaj czy tam ... zdecydowałam, że raczej tutaj :)
Na blogu ,,DIY - zrób to sam,, znalazłam post zachęcający do zakładania ogrodów w słoikach. Są tam wskazówki co i jak, są przykłady, inspiracje.
Jako że mam w domu trzy słoiki z roślinami, zrobiłam zdjęcia żeby pokazać swoje. TUTAJ jest mój pierwszy (niestety roślinki od nadmiaru wody zmarnowały się). Tym razem słoików nie zamykałam ... roślinkom w nich jest dobrze.


Tutaj muszę dosadzić ze dwie, trzy rośliny ... 


Szkło w środku trzeba też wyczyścić ... trochę się przybrudziło przy podlewaniu. Muszę też suchy mech ogrodowy wyrzucić. Same kamyki wystarczą.




(klik w banerek - tu szczegóły i inspiracje)




1 komentarz:

  1. Drenaż faktycznie inny :)). Roślinki pięknie rosną, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...