Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 11 grudnia 2019

Tak to tylko tutaj zostawię .....


"Żeby znaleźć igłę w stogu siana, wystarczy spalić siano i przejechać magnesem nad popiołem. 
Więc nie komplikuj życia. 
Życie się samo skomplikuje, kiedy wróci właściciel siana."

(autor nieznany)


"Miernota nie potrafi uznać nikogo lepszego od siebie, lecz człowiek utalentowany natychmiast rozpoznaje geniusza."

Arthur Conan Doyle

(zdjęcie STĄD)

(zdjęcie STĄD)

(zdjęcie STĄD)








1 komentarz:

  1. Bardzo mądre powiedzonka-część z nich zastosuję.Pozdrawiam serdecznie.Krystyna B.Samotna emerytka

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...