Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 12 grudnia 2012

,,... Najpierw powoli jak ślimak ociężale ...,,

,,Machnij ręką na siebie. 
Zacznij działać teraz, gdy jesteś neurotyczny, niedoskonały, wiecznie zwlekający, leniwy, niezdrowy, czy też jakiejkolwiek innej niecelnej etykiety w odniesieniu do siebie samego używasz.
Idź naprzód i bądź najlepszą niedoskonałą osobą, jaką możesz być i zabierz się za rzeczy, jakich chciałbyś dokonać, zanim umrzesz.,,
                                                           (Shoma Morita)


Ile zrobię tyle zrobię ... i zrobię co mam zrobić na miarę swoich możliwości ... i będzie dobrze!
I już jest dobrze ..... :)


Spokojnej nocy ...
... a jutro przyjemnego dnia całego.

10 komentarzy:

  1. Danusiu przeciez kiedys musi byc dobrze,tym sie łudze od wielu lat.
    Pozdrawiam cieplutko i mocno przytulam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, może jest ,,dobrze,, a my o tym nie wiemy ... byle gorzej nie było:)
      Pozdrawiam i życzę Ci aby było lepiej niż jest

      Usuń
  2. Aż tyle negatywnych etykietek ??
    Nie zgadzam się, tak o sobie nie myślę...
    Bardziej mi odpowiada Twoje przesłanie
    i to co sobie piszesz na profilu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasna, toż ja jestem niedoskonała (znam ludzi ,,doskonałych,, w każdym temacie:))... ostatnio wiecznie zwlekająca i nieco leniwa + kilka innych etykietek:)
      Dla mnie jest ważne by się takimi czy innymi etykietkami nie stresować, nie dołować ... dzisiaj etykietki są jutro może ich nie być:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Przepraszam! Myślałam konkretnie o tych słowach napisanych przez Ciebie w poście "Idź naprzód i bądź najlepszą niedoskonałą osobą, jaką możesz być i zabierz się za rzeczy, jakich chciałbyś dokonać, zanim umrzesz."(Shoma Morita)

      Bo to tez tak trochę o mnie...
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Susan, to ja przepraszam ... ostatnio jakoś ,,ciężko,, myślę :)
      Dlatego te pytajniki.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Uszy do góry i idźmy do przodu :-) ..tak mawia moja znajoma. Ale Twoje przesłanie świetne! :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie przesłania jak to ( podkradłam od Shoma Morita)... właśnie przesłania lekkim piórem pisane, bez moralizatorstwa mnie motywują ... pozdrawiam :)

      Usuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...