Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 27 stycznia 2015

Jesteś NIKIM? ..... (27)

,,Tylko człowiek nieszczęśliwy próbuje udowodnić, że jest szczęśliwy.
Tylko człowiek martwy próbuje udowodnić, że jest żyje.
Tylko tchórz próbuje udowodnić, że jest odważny.
Tylko człowiek, który zna swoją małość potrafi dowieść swojej wielkości.,,
(cytat STĄD)


,,Jeżeli chcesz uniknąć krytyki:
 Nic nie mów
  Nic nie rób
Bądź NIKIM,, 
(Arystoteles)


,,Jeśli nie wiesz kim jesteś, zadaj sobie pytanie:
Kim jestem i jaki jestem, kiedy nikt nie patrzy.,,
(Cytater.pl)


,,To, że nie jestem kimś nie oznacza, że jestem nikim.,,
(Demotywatory.pl)


Jesteś KIMŚ



............................................................................................................................................................

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie 
czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...