Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 25 stycznia 2015

Klasa A - LO Mikołów - 1971-1975 - Zaproszenie ..... (25)

Zaproszenie na Spotkanie Absolwentów (Klasa A) LO im. Karola Miarki w Mikołowie z okazji 40-lecia Matury.

Spotkanie odbędzie się 15 maja (piątek) w godz. 17.00 - 23.00
Miejsce spotkania - Restauracja Ratuszowa w Mikołowie (na rynku).

Szczegółowe informacje udzielamy mailowo lub telefonicznie.

Drodzy uczniowie jedynej i niepowtarzalnej w historii szkoły  Klasy A. 
Bardzo prosimy o powiadamianiu koleżanek i kolegów, z którymi macie kontakt.
Mało osób jest na NK, numery telefonów z listy w 80% nieaktualne, adresów tylko kilka ....... .
Próbujemy, staramy się ale nie do wszystkich jesteśmy w stanie dotrzeć.
Prosimy o pomoc w zebraniu się w jak największym gronie.

Spotkajmy się dopóki jeszcze jesteśmy .....

Na Spotkanie serdecznie zaprasza 
Spontaniczny Komitet Organizacyjny :)

Do zobaczenia w maju .....




1 komentarz:

  1. Witam :))

    Niestety cos kliknęłam, cos nacisnęłam i utraciłam możliwość publikowania postów na swoim blogu. Już to przebolałam ale szkoda mi troszkę więc założyłam nowy. Jeżeli chcesz - zagadnij do mnie proszę.

    Pozdrawiam serdecznie. Dorota
    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...