Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 6 stycznia 2015

,,Linki do tego posta,, (6) ...

Od dawna nie odwiedzam Waszych blogów dlatego też  komentarzy nie piszę.
Powodem nie jest ani lenistwo ani egoizm ani nic w tym stylu ...
Przyczyna prosta - ,,linki do mojego bloga,, które w ,,ładnych,, słupeczkach pojawiają się pod niektórymi Waszymi postami.
Już kiedyś ten temat poruszałam.
Przestałam nawet pisać na moim blogu z tego powodu .....
Pod moimi postami dawno temu też pojawiały się linki do różnych blogów ... zmieniłam ustawienia, niechciane linki pousuwałam i mam spokój.
Nie wiem co jest przyczyną pojawiania się tych linków do mojego bloga ... naprawdę ja ich nie rozsiewam (no bo jak jeżeli na te blogi nie wchodzę).
Może zmieńcie ustawienia czyli usuńcie to - 


Przepraszam za to czego nie zrobiłam ... przykro mi, że pojawiają się pod Waszymi postami.
Nie zabiegam o reklamę bloga!
Przez myśl mi nawet kiedyś przyszło, że może ktoś złośliwie to robi ...... albo nieświadomie, przechodząc z mojego bloga na inne ... nie wiem, naprawdę nie wiem.

.....................................................................................................................................................

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie 
czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli! 

3 komentarze:

  1. Witam,
    Nie mam bloga i nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje.
    Odwiedzam tylko 3 blogi w tym jeden zakonspirowany przed pewnymi członkami rodziny właścicielki bloga ponieważ jest bardzo osobisty.

    Pozdrawiam
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie mi nie przeszkadzają linki wsteczne od Ciebie a nawet wręcz przeciwnie ;) fajne są. Pisz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko Danusiu, ja się na nie nie gniewam :) Te cytaty o przyjaźni tak mi się podobają i tak, że trzymałam ten link bardzo długo :)
    Teraz znów się pojawił :)
    Nie wiem też czemu tak się dzieje :)) Nie martw się tym, dziękuję za wyjaśnienie. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...