Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 4 stycznia 2015

Misz-Masz styczniowy cd (4) .....

Nieważne którą drogą pójdziesz.
Ważne z kim tę drogę przejdziesz .....

(Fotkę ,,pożyczyłam,, STĄD ... nie znam autora tego nastrojowego zdjęcia)




Dopadła mnie, mocno trzymała (ta dysfunkcja) ...  powoli zaczyna poluźniać pęta :)


..............................................................................................................................................

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie 
czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...