Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 4 lipca 2016

Po prostu mój ogród ...

... moja ziemia, moje drzewa, moje rośliny ... moja praca.
Praca nie jest lekka ale jest przyjemna.
Gdyby mnie ziemia nie pociągała to cały obszar trawą byłby zasiany i tujami obsadzony.
A tak sobie ziemię przekopuję, sieję, sadzę, rozsadzam, pielę, podlewam ... ziemia się odwdzięcza dając dobre plony.
Mój ogród nie jest wzorcowym ogrodem, daleko mi do takiego ogrodu ... mój ogród jest taki jaki jest a przebywanie w nim daje przyjemność i satysfakcję.


Nie wszystkie rośliny są sadzone bezpośrednio do gruntu.
Niektóre w pojemnikach rosną ... pojemniki to kubły, lodówki, worki na śmieci, zamrażalka, opony, wanna :)


Nie wiem jakie będą w tym roku plony, to zależy od pogody ... na dzień dzisiejszy jest dobrze.


No i zioła w moim ogrodzie ... bez melisy, mięty, szałwii, lubczyku, oregano, bazylii, tymianku, lawendy, jeżówki purpurowej i innych ogród byłby kaleką.


Początek lipca ... do jesieni jeszcze w ogrodzie się zmieni.


Kwiaty i rośliny ozdobne to osobny temat.

.......................................................................................................................................................

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie 
czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli! 

9 komentarzy:

  1. Oj, zjadłabym wszystko... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko :) Wiem co mówię. Jestem zachwycona - mi stale brakuje czasu na dopieszczenie mojego ogrodu - ale walczę ile sił i czasu wystarczy ;-D Twój jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że moja praca daje efekty ale ... ale mój ogród nie jest dopieszczony :)

      Usuń
  3. Danusiu, masz wzorcowy warzywnik. Nigdy u mnie nie będzie tak pięknego jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że mój ogród ma jeszcze dłuuuugą drogę by być wzorcowym. Ciągle nad nim pracuję. Dorotko, Twój ogród na pewno jest piękny ... spójrz na niego inaczej :)

      Usuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...