Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 21 września 2008

Moje karteczki

Właściwie to dopiero poznaję tajniki tworzenia karteczek. Kiedyś to się broniłam ,,obiema kończynami,, przed ich robieniem. Należę jednak do osób, które nie mówią ,,nie potrafię,, zanim nie spróbują. Spróbowałam i mi się spodobało. Zrobiłam ich już co nieco - ALBUM I, ALBUM II i ALBUM III .
Okazja do zrobienia karteczki zawsze się znajdzie. Najlepiej to mi się robi ,,za pięć 12,, - wtedy na szybko powstają te najlepsze (że tak powiem o swoich tworkach). Czasem podglądam Mistrzynie (ale tylko techniki robienia) a potem próbuję swoich sił. Czasem mam ochotę na robienie więc robię. Tak było z karteczką która powstała ot tak sobie a teraz nadarzyła się okazja - urodziny koleżanki - ale karteczki i zakładki do kompletu jeszcze nie dostała (miałam remont i bidulka karteczka utkwiła gdzieś głęboko w pudełkach).
Karteczka jeszcze nieskończona, obok karteczka różą gdzie zastosowałam haft matematyczny.I gotowa kartka.
A to moja pierwsza zakładka. Podejrzałam u Martyny.
Kartkę i zakładkę łączy serwetka z różami i lakier bezbarwny.

1 komentarz:

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...