Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 18 grudnia 2008

Trochę ostatnich kartek i ..... wiewiórka

W tym roku mam nieco pogmatwaną sytuację więc na świąteczne drobiazgi, kartki czy prezenty nie mam czasu. Inne lata o tej porze odwiedzałam znajomych z ręcznie robionymi prezencikami. Teraz niestety nawet nie mam czasu na odwiedziny, wszystko w biegu robię. Karteczek zrobiłam tylko kilka, tych jeszcze nie pokazywałam. Wśród nich jest jeden magnesik na lodówkę.

Te malutkie ,,odlewy,, gipsowe wykorzystam w przyszłym roku. Są leciutkie więc mogą być doklejone do kartek. Już coś takiego robiłam. Nie wiem czy taką kartkę można wysłać pocztą. Chyba nie.

Jak już wspomniałam prezentów ręcznie robionych w tym roku nie rozdaję. Jedynie wysłałam malutką paczuszkę Martynie (poza wymiankami). Na swojego ,,stonkowego mikołaja,, i ,,igłą malowane,, jeszcze cierpliwie czekam.

A to gość, który codziennie zachodzi do nas na podwórko. Nie mam pojęcia czy to ciągle ta sama wiewióreczka czy przychodzą na zmianę (niedaleko jest aleja wiekowych dębów - kilka tych przesympatycznych zwierzątek tam mieszka). Zabiera orzech z ziemi (zostawiłam specjalnie dla sójek i wiewiórek właśnie) siada na drzewie i chrupie.

Pozdrawiam cieplutko Wszystkich odwiedzających mój blog .

4 komentarze:

  1. Zycze czestych chwil wytchnienia w tym "zagonionych czasach"!
    Karteczki bardzo ladne:)
    Wiewiorki tez sa czestymi goscmi i u nas na podworzu, bo mieszkaja sobie w sasiednim, baaardzo starym domu na strychu. Nawet dzis pstryknelam im kilka fotek - niebawem umieszcze je u mnie na blogu:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Вы всегда находите способ удивить!
    Очень неожиданные приёмы и материалы,браво!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne...wszystko piękne;) wpadnij do mnie po swój prezencik;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne!!! wpadnij do mnie po malutką niespodzianke:)
    http://ula1409.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...