Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 12 grudnia 2008

Igłą malowane

Kolejna wymianka za mną. Prezencik (karteczka) już dotarł do Julity więc mogę pokazać. Początkowo chciałam zrobić prościutką karteczkę z malutkim hafcikiem (temat wymianki to ,,Igłą malowane,,). Chodziło mi po głowie coś takiego jak ta staruszka karteczka. To były nieudolne początki mojej przygody z papierem. Chciałam Paniom z Kółka Rękodzielniczego, które prowadziłam pokazać jak można wykorzystać takie malutkie hafciki na karteczkach. Tego Mikołajka wyhaftowała Pani Kazia.

Wybrałam sobie łatwiutki schemacik. Malutka sikoreczka na gałązce. Krzyżyki trochę postawione koślawo - wzrok już nie ten.

Już chciałam grzecznie go przykleić na kartonik kiedy zaświtał mi pomysł umieszczenia go w budce. Zrobiłam budkę z okienkiem wtedy pomyślałam, że fajnie by było zawiesić firanki, potem postawiłam choinkę, ozdobiłam maleńkimi ptaszkami ........ . Wiem, trochę przesadziłam, poniosło mnie ...... .

Karteczkę włożyłam do woreczka (z malutkim hafcikiem). Zdjęcie worka ,,pożyczyłam,, sobie od Julity (zapomniałam zrobić).

A tak ogólnie to w dalszym ciągu ,,trzyma,, mnie lenistwo. Nic mi się nie chce. Dobrze, że zdążyłam zrobić prezenty na wymianki. Aaaa i jeszcze dzisiaj poleciała mała paczuszka do pewnej Stoneczki (ze Stonkowa).

5 komentarzy:

  1. Bardzomi sie podoba ta sikoreczka z budce:) SLicznosci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sikorka przesłodka!!!Pomysł z okienkiem w budce super! I ten kwiatuszek z guziczkiem, piórko, całość fajnie skomponowana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękneee!!!!

    Ślicznie dziękuję, zaskoczona byłam, bo w pierwszym momencie pomyślałam sobie że nic nie zamawiałam :D
    Co do krzyżyków - nie wiem czy prosto czy krzywo, ponieważ nie znam sie ni trochę na haftowaniu :D, ale nieważne. Ważne, że bardzo mi się podoba i zajeła już honorowe miejsce .
    Dziekuję:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka! Świetnie to wymyśliłaś! Ja zawsze mam kłopot -jak wkomponować umiejętnie haft krzyżykowy w kartkę. Dziękuję za inspirację! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. budka z ptaszkiem jest odlotowa, ale wszystko i tak jest cudne:) podziwiam...

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...