Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 10 lutego 2009

Wpis do wędrasia i trochę zaległości .....

Najpierw choroba a potem przyszła jakaś blokada na ,,cośrobienie,, i pisanie. Czasem i tak bywa.
Dzisiaj wysyp drobnostek, które zrobiłam tylko na potrzeby ,,Kącika,, (przyp. ,,Kącik,, to spotkania Pań chcących coś zrobić razem - teraz zajmujemy się ,,kręceniem,, czyli quilingiem).
Ale najpierw wpis do wędrowniczka Kasi i puszka po ciasteczkach (tu już ozdobiona, z tyłu jest moje zdjęcie - babcią przecież jestem).
Trochę karteczek - walentynkowa bez serduszka i typowej czerwieni, quilingowe jajko oraz haft matematyczny z różyczką, którą sama zrobiłam (te dwie techniki dopiero ,,rozgryzam,,) ....
Kursik jak zrobić różyczkę

I jeszcze nowość - biskornu - robi się łatwo i szybko. To jest moje pierwsze - na próbę. Już od dawna chciałam zrobić takie maleństwo. Najbardziej pociągała mnie technika zszywania kwadracików w całość. Ciekawość zaspokojona. Myślę, że to pierwsze nie będzie ostatnie .....

Trochę się tych zaległości nazbierało.

Jeszcze chciałam podziękować Wam za wszystkie nominacje i zaproszenia do zabawy. Dziękuję i o trochę cierpliwości proszę ..... .

8 komentarzy:

  1. Wszystkie prace piękne, ale szczególnie wielkie brawa za biscornu :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że już dobrze ,znaczy bedzie co oglądać znowu bo same super rzeczy widze

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki wysyp prac ;) Kartka Walentymkowa bardzo ładna :* Wpis przesłodki ;) A biscorn rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Ściskam Was mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto bylo czekac - wszystko jak zwykle zachwycajace! Przyznam, ze tez chcialabym zrobic biscornu, ale zwlekam bo mi sie wydaje za trudne. Troche mnie pocieszylas, ze jednak nie;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tu piękności!!! Fajny wpis, puszka super ozdobiona i karteczki cudnej urody:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne wytworki..
    Zapraszam do mnie, czeka tam na ciebie mała niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. HOLA, AMIGA..EXCELENTES TRABAJOS...MUY BUENOS--BESOS

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...